Medytacja a wybuchy gniewu

Wasze pierwsze pytania tyczące się buddyzmu

Moderator: forum e-budda team

Hasan
Posty: 3
Rejestracja: śr gru 18, 2013 11:27
Płeć: mężczyzna
Tradycja: Vipassana (nie znam się;p)

Medytacja a wybuchy gniewu

Nieprzeczytany post autor: Hasan »

Jako że jest to mój pierwszy post witam wszystkich bardzo serdecznie! ;)
Mam następujący problem. Zacząłem regularnie medytować dwa, trzy miesiące temu (wcześniej medytowałem ale nieregularnie). Siadam sobie i przez 15 minut staram się skupiać na oddechu. Jeśli napływają jakieś myśli to tak szybko jak sobie to uświadomię zwyczajnie wracam do oddechu. Z czasem ta praktyka zaczęła się robić coraz łatwiejsza do zniesienia (może nawet przyjemna). Zastanawia mnie jedynie co się dzieje potem. Staję się bardziej reaktywny na otoczenie. Łatwiej jest mnie wyprowadzić z równowagi. Częściej dostaję wybuchów gniewu, jakich wcześniej nie miałem. Czy spotkał się ktoś z Was z takim problemem? Co wg Was może być powodem takiego stanu? Help! ;)
Awatar użytkownika
Niebieskiedrzewo
Posty: 58
Rejestracja: wt lis 26, 2013 18:18
Płeć: mężczyzna
Tradycja: Seon

Re: Medytacja a wybuchy gniewu

Nieprzeczytany post autor: Niebieskiedrzewo »

Latami zmiatamy śmieci pod dywan, to jak się pod niego zajrzy... hoho
można wreszcie je wymieść :)
Awatar użytkownika
GatoNegro
Posty: 503
Rejestracja: śr lis 24, 2010 19:07
Płeć: mężczyzna
Tradycja: Szkoła Zen Kwan Um
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: Medytacja a wybuchy gniewu

Nieprzeczytany post autor: GatoNegro »

Witaj Hasan. :)
Hasan pisze: Staję się bardziej reaktywny na otoczenie. Łatwiej jest mnie wyprowadzić z równowagi. Częściej dostaję wybuchów gniewu, jakich wcześniej nie miałem. Czy spotkał się ktoś z Was z takim problemem? Co wg Was może być powodem takiego stanu? Help! ;)