Mistrz Hsuan Hua

Nauczyciele Zen
Awatar użytkownika
iwanxxx
Admin
Posty: 5373
Rejestracja: pn lis 17, 2003 13:41
Płeć: mężczyzna
Tradycja: Buddhadharma
Lokalizacja: Toruń

Mistrz Hsuan Hua

Nieprzeczytany post autor: iwanxxx »

Były uczeń-mnich Mistrza Hsuan Hua, aktualnie Czcigodny Dhammavuddho, opowiada o swoich trudnych doświadczeniach w "Mieście 10 tysięcy Buddów".

The Struggle
Mental Suffering
Forced to Disrobe
Trauma of bad teacher experience
Awatar użytkownika
Jess
Posty: 290
Rejestracja: ndz gru 02, 2007 19:07

Re: Mistrz Hsuan Hua

Nieprzeczytany post autor: Jess »

Czcigodny Dhammavuddho też dosyć dziwnie wypowiadał się bodajże o Buddyzmie Czystej Krainy, prawdopodobnie zupełnie nie trafnie interpretując mantrę Amituofo (argumentując że Amithaba wymaga wymowy jego imienia, a więc jest nie bezinteresowny), ale mi nie oceniać najlepiej, ponieważ nie znam się na Buddyzmie Czystej Krainy, ani nie wiem za bardzo kim jest mistrz Hsuan Hua. Wg mnie najlepiej podchodzić z dystansem do każdej wypowiedzi krytycznej jak i superlatywnej na tem. mistrzów. Common sense common sense cs cs ...

pozdrawiam

Jess

ps. Tutaj jest krytyka Czcigodnego Dhammavuddho, o której napisałem powyżej

http://pl.youtube.com/watch?v=e2uq9rqsq ... ure=relate
Wszyscy dookoła.. a gdzie środek...? - zapytał żywy.

Czekając na odpowiedź umarł.
labdryn
konto zablokowane
Posty: 136
Rejestracja: pt lip 09, 2010 05:41
Tradycja: Mahajana

Re: Mistrz Hsuan Hua

Nieprzeczytany post autor: labdryn »

Awatar użytkownika
takanobu
Posty: 90
Rejestracja: sob sie 14, 2010 18:47
Płeć: mężczyzna
Tradycja: Soto-Zen

Re: Mistrz Hsuan Hua

Nieprzeczytany post autor: takanobu »

Najłatwiej jest krytykować a lepiej jest uważnie słuchać :padam: szczególnie jak nie jest się ekspertem
Lotos rośnie w mule i nie unika nieprzyjemnych zapachów a jednak nadal rozsiewa swój aromat
Awatar użytkownika
GreenTea
ex Global Moderator
Posty: 4530
Rejestracja: czw mar 19, 2009 22:04
Płeć: kobieta
Tradycja: Vajrayana